Swimming

ichigo
Hade simning idag på idrotten, de va ganska mkt man skulle göra men inte alltför jobbigt.
Typ:
*100 m fri
*100 m grawl
*100 m rygg
*50 m endast ben
*50 meter endast armar
*Hinderbana bestående av 60 sittups, kaana, dyk & 75 meter.
De måste ha varit svårt för Miranda & Camilla som knappt kan simma. Men resten av oss klarade det ganska lätt.

Missade bussen i morse så jag va tvungen att ringa upp farsan för att be om skjuss, & konstigt nog va jag inte arg på honom överhuvud taget! De va som att efter att jag fått ur mig min ilska, de jag ville säga & gömt undan så va bördan borta. Så har jag aldrig känt tidigare, men de kanske är för att jag i vanliga fall säger de jag tycker utan att tänka efter eller lagra det XD Så ett råd till ert folk, få ur er de ni har på hjärtat annars blir det bara som eken i stormväder. Då blir det ännu värre för personen som får duschen med skit istället för bara nån droppe då & då. Jag ska inte leka duktig nu eftersom jag inte är så vis så ska jag inte ge folk råd, jag gör nog bara saker värre men skit samma =)

Funderar på att skaffa en bilddagbok men jag kanke inte tar tillräckligt bra bilder för det & för få av dem, jaja vi får se.

Kommentarer
Postat av: Elliiiii

Fy vad jobbigt det där med simningen låter! Kanske för att jag inte kan simma xP

2007-10-12 @ 13:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback