TÄVLING!

Gaara

Anmälde mig & sara till dressyrtävlingen nästa söndag. Jag glömde dock att fråga efter programet men jag hittade det från förra gången jag red märke två. Hoppas de inte har ändrat på det bara. Det kommer bli skitjobbigt eftersom jag inte har gjort det på stor häst & kommer förmodligen få göra det på Nikki som är jävligt stor oxå. Att få henne att fint sakta av till trav från galoppen kommer vara nästan omöjligt. Jag vill få värma upp själv i ungefär 40 minuter men det kommer jag nog inte få XD Att göra det på Hassan skulle vara lättare, han är mycket spädare & lyssnar bättre, men det får jag nog inte heller x) Jag var helt patetisk förra gången jag red det, kom sist & fick typ bara 55%. Men då hade jag inte träffat Camilla XD Jag är redan nervös, not good. Måste hinna ladda mp3:n innan eftersom det är det ända som kan lugna mina nerver.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Lycka till :)

2007-10-27 @ 18:22:12
Postat av: Elliiiii

Hoppas det går jättebra! Jag skulle nog aldrig våga ställa upp i dressyr, jag är såå dålig på det :P Men det måste jag nog också göra så småningom ;)

2007-10-28 @ 09:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback