Why

Why
Sorry att jag inte skriver så mycket här längre men jag är mest på bilddagboken nu för tiden. Om ni har läst så heter jag samma sak där som här, alltså gaarafreak. Inget händer egentligen. Ska klippa mig halv 2 i Åkermyntan men jag vet inte hur jag vill ha det. Jag har alltid velat ha kort hår men jag är orolig att de inte skulle passa på mig. Men jag klarar inte av att sköta om mitt nuvarande hår heller. Det är alltid tort & stripigt även då jag precis har gjort en inpacknin (vilket jag typ bara gör en gång om halvåret men ändå XD). Jag har alltid velat ha svart hår med någon annorlunda färg på ett område, men jag vill inte se ut som en Sarah kopia heller. Äsch, jag vet aldrig vad jag vill när det gäller sånt här men jag har haft samma frisyr från det att jag började spara hår i 4an. Det var fan skitlänge sen & sist jag hade kortare hår så hade jag inte fått min framtida  hårtyp så jag hade buskigt, konstigt rakt hår. Nu har jag ett område på höger sida som aldrig riktigt vill bli kurvigt & håller sig stripigt vad jag än gör medan resten av håret uppför sig hyffsat XD Jag ska inte färga håret nu eftersom det är så jäkla dyrt men jag ska tona om det senare. Mitt hår kommer hata mig ännu mer! Men men, det är bara hår. Om jag inte gillar det så kommer det alltid ut nytt efter ett tag >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback