wolf´s rain

wolf´s rain
Har börjat kolla på Wolf´s Rain & den är faktiskt bra. Killarna är lite töntigt designade men de har roliga personligheter, speciellt Hige. Jag har oxå börjat kolla på Death note igen. Jag slutade tidigare för att episoderna tog slut på youtube men nu har jag börjat igen. Light är verligen så otroligt ond, de finns bara inte. De läskigaste typerna är de som är trevliga.

Våra lärare är fan dumma i huvudet! De haf brutit mot lagen med att ge oss tre prov nästa vecka, visserligen kommer jag inte behöva plugga så jävla mkt men för de som inte har det lika lätt med Matte A så blir det ett problem.
Jag har lite problem med idrotten. Myran säger åt oss att göra alla dessa töntiga dans saker som uppvärmning! Jag vägrar göra sånt, dessutom så ger hon poängavdrag när man kör i lag om någon svär (vilket är ett jävligt stor problem för mig XD). Hon är ingen riktig idrottare, det syns på lång väg. Hon är liten, tjock & svag så de är inte direkt en sådan jag ser upp till. Våra gamla lärare va iaf hyffsat i form. När vi skulle göra fem armhävningar så gjorde hon dem från knäna, visserligen va jag den enda som typ inte gjorde det  med skit samma. Alla i klassen är svagisar när det gäller sånt. Men de va riktigt pinsamt här om dagen då Dea slog mig i armbrytning. Jag håller själv på att bli svag! måste verkligen börja träna igen. Jag försöker få ut så mkt jag kan ur idrottslektionerna genom att köra järnet helt igenom & att över arbeta övningarna, men det räcker bara inte. Jag behöver svårare än resten av klassen. Jag suger på att sikta så jag kan inte plocka poäng i det så jag gör upp för det i kroppstyrka, men om jag inte har det vad är jag då till för hjälp? Jag vill inte vara ivägen under aktiviterna & om jag inte kunde skydda de kan bryr mig om skulle de förstöra mig. Sorry people, men jag är den beskyddande typen.

See you later!

Kommentarer
Postat av: Denniz

Vi vet Sandra, vi vet att du är väldigt dålig på bollsport haa XD

Din lärare verkar suga XD

Postat av: Denniz

Vi vet Sandra, vi vet att du är väldigt dålig på bollsport haa XD

Din lärare verkar suga XD

2008-02-18 @ 11:23:31
URL: http://www.stranded.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback