broken

broken
Va de någon som såg på animenatten på 2:an? Jag spelade in hela XD Började vid 11:30 på kvällen & slutade vid 5 på morronen XD. har spenderat hela dagen med att kolla in de jag spelade in. Väldigt intressant =P

Red Nikki för första gången på typ ett år & de gick bra bortsett från att hon vägrade stå still pga myggen. Slappnade faktiskt av i traven efter ett tag, men de va lite problem att komma ihåg hur man skulle göra på henne. De va kul att sitta på den knäppisen igen. Hon är inte riktigt lika känslig som hon va då hon först kom till stallet men hon är fortfarande ingen häst man bara kan dra i & så stannar hon.

Bara så ni människor vet så kommer jag inte på fotbollskvällen idag. Känner inte för att se på när Erik mfl terroriserar runt huset & skriker varje gång sverige gör ett mål.

Kommentarer
Postat av: jojo

Men Sandy du mååååste komma snälla :D:D:D:D

Postat av: Elliiiii

Hon står i ett av privatstallen

2007-09-08 @ 20:48:44
Postat av: Elliiiii

Det är bara bra, vart rider du?
Ja, Mirka känner jag :)

2007-09-09 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback