Cafeteriabound

cool

Har nån konstig special dag imorron som jag inte har en aning om vad vi ska göra på. De sa bara att vi skulle vara där 9:30 & leta efter nån station XD Snacka om att jag kommer gå vilsen, tur att jag har Rebeckas nr ifall att vi skulle råka ta olika bussar. Fats hon kanske inte heller vet var vi ska >.< Jag vet inte ens va i helvette vi ska syssla med hela dagen!
Fick våra matsalskort idag, JAG SER UT SOM ETT FREAK! Det gör jag visserligen alltid på foto men den här va nog den värsta hittills! Den där fotografen sög. Hon visste inget om vilket ljus man skulle använda så vi såg ut som vi hade en lampa monterad inne i skallen. Så jävla dåligt, ni kommer aldrig få se den bilden bara så ni vet. Jag bevarar den inlåst i mitt skåp på skolan mwhahaha!

Ska ha prov på Ideologierna nästa vecka så jag har tom läst på lite av de vi skrev i Vällingby på SO lektionerna. Min nya skola är typ exact som min vår gamla. Vi arbetar typ med samma saker, men de är ju bra betygsmässigt ^^  De alltså bra att jag sparade ganska mkt av våra gamla arbeten som kan underlätta. Jag förstår mig verkligen inte på de där invecklade språket. Jag får ont i huvudet av all inflation, urbanisering, proletariatisk diktatur, reformer etc. min hjärna är helt enkelt inte tillräckligt utväcklad för alla de där sakerna. Nu tog jag till och med lätta ord som exempel. Min hjärna kommer dö om högst en termin. Ni får komma på min begravning allesammans!

Did someone say "cockie"? *crazy for the choclate right now* 
My spelling has tropped another level, if that´s possible XD

Kommentarer
Postat av: jojo

Hahaha men då får du väl MVG i allt då elr? :P Just det vet du förresten en hemsk sak jag upptäckte idag. Eller nej vänta igår :P Jag kommer ha historia o naturvetenskap typ
i 2an :O Fett jobbigt :S XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback