emotions

emotions

Har inte hänt så mkt idag, förutom att vår mentor tvingade oss att titta på en tråkig film på två timmar istället för att ha bild! De borde vara olaglit. Fan nu kom jag på att jag måste läsa min läxbok oxå, jag som trodde att jag hade pluggat färdigt för idag =( Ska ha läst typ hundra sidor tills på fredag & jag har inte ens börjat XD Det kanske kan vara bra att göra dem men den är så dålig att jag bara vill glömma bort den. Läs aldrig något av Håkan Nesser! Det är inte bra för hälsan. Jag slår vad om att jag kommer stressa sönder mig under det här året, de vet jag bara. Det har redan börjat lite smått. Jag är så trött att jag nästan inte pallar med att vara social.

*I hear voices and they don´t like you ( a quote i found on a page =P)

Feeling as if the sky would fall down,
I see my hidden request to drown.
The mirror never shows the truth,
It just reflects the soul of a broken youth.
Even a broken heart beats it´s song,
It won´t just stop because you´re not strong.
You wonder why you jumped,
But the reason is not shallow and blunt.
There isn´t much for the naked eye too see,
But if you look really close you might see a plea.

Sorry people but I just really was in the mood of writing one of those depressed things again.

Kommentarer
Postat av: jojo

Hahaha sandy det e nog olagligt me tanke på att ni går en bildlinje ;P
Grymt fin dikt, du är grymt duktiiiig på att skriva dikter :D O hahaha vet du en sak, vi skulle ju ha psykologiprov men gissa vilka som har ledigt istället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback