For crying out loud!

anoying
Måste säga att jag börjar bli irriterad på min klass. Pga att de inte finns några killar i den börjar jag långsamt förvandlas till en fjolla! Så jävla irriterande! Jag vill inte bli sån, jag har alltid föraktat folk som inte säger va de tycker. Jag vet inte varför men jag börjar hålla inne saker jag tycker nu. Jag behöver riktiga killar i klassen! Inte en bög (tro mig han e de, han e ute ur garderoben) & två töntar! Saknar flera av grabbarna i gamla klassen, många va irriterande men några gick att snacka med. Men va ska man göra åt de? De har säkert flörtat in sig i sina nya klasser & glömt deras gamla. För mig känns de som en dröm & jag vilken dag som helst ska gå tillbaka till den vanliga vardagen där jag kan säga vad jag tycker utan att de börjar gråta. Hatar att bara vara med tjejer hela dagarna, inte ens min brorsa är kille nog XD Saknar den galna humorn (inte juckandet) & bara allmänt snacka med dem. Om de fortsätter såhär kommer jag bli instängd i något nunneförbund! & jag är ateist!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Glöm att jag kommer glömma vår klass, jag har inga tjejer ju så det är tvärt om för mig :P
Sen att alla i min klass är totala idioter som sticker å dricker arslena av sig varje dag är ett annat problem... xD

2007-09-21 @ 08:02:05
Postat av: felicia

omg! :o

hhahahaha



Vem i vår klass tror du är bög? :OOO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback