Hassan

to short XD
Nu är jag ensam hemma igen. Mamma & brorsan skulle på födelsedags midda men eftersom jag e förkyld så är jag inte välkommen. Desutom missar jag filmkvällen hos Jojo me de andra i gänget. YAY! *sarcastic*. Jaja, inget jag kan göra åt de. Ska sitta framför datorn elr tv som vanligt, snacka om att jag kommer få dålig kondis.

Fick rida Hassan för första gången igår =P Han är liksom världens snällaste häst i hela världen men han är lite ivrig att rida på. Inte så som Zonett men man måste va vaksam på bromsen. Men han va skit gullig. De ända som va irriterade va att han fattade galopp på lärarens kommando istället för mitt, även om de va en väldigt fin fattning XD. Hihi hoppas att jag får rida honom lite mer i framtiden.
                                  image204
   De här e den lilla fisen. Han är bara 1,58 m i mkh så han är ungefär som Valsen. Ska be mamma komma me & ta några fler bilder när jag rider. Jag fick ju en digitalkamera på min födelsedag & sedan dess har vi tagit några bilder men jag vill ha fler eftersom jag inte har tagit så många genom åren. Funderar på att bli skötare i stallet men jag tycker de är tråkigt att man inte får rida på sköthästen. Egentligen vill jag ha en medryttarhäst igen men ingen kan tänka sig att ha nån som rider på sin häst en gång i veckan. Jag kan ju max ha aktiviteter 2 gr i veckan & jag är ju på ridskolan 1 gång.
Träffade Clara i stallet igår. Har inte sett/pratat med henne på 2 år. De va intressant men eftersom jag va så jäkla täpt i näsan så va de lite svårt att snacka XD För er som inte vet så va vi på Karlshem tillsammans & sov i hönshuset. De va tider de =)

Don´t use the word "pissed" when you´re mad and talking to Brittish man XD

Kommentarer
Postat av: Elliiiii

Ja, det är klart :)
Jag lägger till dej.

2007-09-16 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback