mwahahaha

mwahahaha
Hehe va kul =P

Sorry att jag inte har skrivit i helgen men jag har bara inte haft lust. I lördags va jag iaf med Sara hela dagen. De va kul, vi snackade, plockade äpplen (min ide XD), handlade ingredienser till Bjarnes tårta, kollade på "She´s the man" & satt vid Quizilla & tog Naruto frågor =) ganska mkt alltså. De va skönt att få vara sig själv ett tag, även om de gjorde Sara galen XD Igår va de värre. Va på middag hos min ingifta faster med resten av min farsas sida av släckten. Som tur va va inte hennes yngre bror där & flirtade med mig som han alltid brukar göra. Jag vet va ni tänker men han är faktiskt bara typ 25 så de är inte så farligt XD Även om de är lite udda. Men de va en av de tråkigaste sakerna i världen att vara med dem. Det finns bara en tjej på den sidan av släckten & vi har inget gemensamt. De andra är två smågrabbar & en 18 åring. Smågrabbarna & brorsan satt framför Star wars tv spel hela jävla tiden medans de vuxna snackade tråkigheter vid matbordet. Vet inte riktigt vad Annie (tjejkusinen) & Patric (hennes 18åriga brorsa) höll hus & gjorde. De satt förmodligen med de vuxna. Tråkigt! Hade inga pengar på mobilen så inte kunde jag ringa någon intressant heller.

Hade med mig kameran till skolan idag så någon gång den här veckan så ska jag visa lite bilder på människorna där =P Men de kan vara svårt att få en bild på Rebecka eftersom hon skulle slå sönder min kamera om hon upptäckte att hon va med på en bild >.< Tur att jag har en stor försäkring ifall att en häst skulle trampa på den. De är faktiskt kul att leka paparatsi så äntligen fattar jag varför Jojo alltid fifflar med sin =)

Mad world (dedicated to The Third Hokage)

Kommentarer
Postat av: jojo

Hahah nu fattar du äntligen varför jag håller på som jag gör XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback