Ny stil igen XD

För första gången i världshistorien ska jag faktiskt ta in lite kläder i min blogg XD Jag vet, Jojo du sitter säkert & mobbar mig för alla gånger jag sagt BIMBO när vi kollat in nån modeblogg. Men de är för att de kläderna suger XD. De jag tycker är snygga kommer inte i samma kategori som de. De är inte irriterande människors kläder =P
   
       

Så människor, nu har jag fått de ur mitt system. Jag önskar verkligen att de kunde finnas en Hot Topic här i sverige oxå. Men om jag blir utseende fixerad så får ni mörda mig & jag lovar att jag inte kommer hemsöka er. Men jah har kommit på mig själv byta klädstil hela jävla tiden. Ett tag gillade jag killkläder (vilket jag fortfarande gör ganska mkt) jag hade smått fjortis ett tag i sjuan sedan har jag haft svart hela tiden. Jag hatar fjortiskläder men jag är snäll & tillåter mina polare att ha på sig de om de nu absolut vill de =D Men nu har jag kommit tillbaka till emo kläder igen. Snacka om att de svider i min plånbok XD (inga pervers skämt nu!) Jag måste alltid köpa nya kläder, väldigt irriterande, varför kan jag inte bara hitta en klädstil & gilla den ett hyffsat tag iaf! Jaja, jag kommer aldrig kunna bestäma mig för något, de är min förbannelse. Att vela i all oänlighet >.<

Kommentarer
Postat av: jojo

Tröjan längst till höger skulle jag lätt köpa :D Det e så gulligt att jag typ alltid får stå me i din blogg :) hheheheh :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback