ouch

ouch
Jag börjar bli galen på mitt huvud! De gör ont varenda jävla dag! Jag kan ju inte leva på en ipren varje gång jag kommer hem, men jag kan ju inte plugga när de känns som att någon leker "sätt svansen på hjärnan" hela tiden! När vi står på busshållplatsen så tjatar Rebecka alltid om att hon är hungrig medans jag tjatar om att jag har ont i huvudet. Ganska patetiskt. Hade studieteknik idag. Före er som inte har en aning om vad de är (vilket jag inte visste förrän idag XD) så är de olika sätt att underlätta pluggandet. Man kunde välja mella onlika stationer där dem lärde en olika knep. Vi gick på "mental träning, inlärning av glosor, provnojja, sockerchock & E-mail sak". Jag va tillsammans med Linn från min klass & Sonja (en kompis till en av mina kompisar) & Nadja som går i Sarahs klass & är kompis med henne. Måste säga att jag diggar verkligen Nadja, hon är helskön! Hoppas att vi kanske kan vara polare även om vi inte går i samma klass. De är väldigt svårt att få syn på folk i vår skola eftersom alla är som myror. Men gissa vad jag har märkt!? Micke från min gamla spanskagrupp går i min skola! Så jävla irriterande, han va en av de personerna jag inte kunde stå ut med. Men som tur är har jag aldrig fått syn på honom i skolan utan bara på bussen till skolan XD

Nej, nu ska jag gå & droga ner mig med en ipren. Bye! (bara så ni vet, droger=bad! =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback