PE

Hade första spanska & gymnastik lektionerna idag. Spanska läraren är hel skön XD Mkt bättre än ugglan & snackar bättre spanska också. Myran (gymnastik läraren) har lite dumma ideer men de va ok. Den första vi gjorde nån följaJohn sak fem & fem där man bytte John & gjorde övningen som den sa åt oss. jag va med några kompisar & jag som trodde jag var i dålig form XD De orkade inte alls när vi joggade med höga knän mer mera, dessutom är de inte så viga men de är inte så fasligt många som är. Resten av lektionen va tråkig brännboll. De va skönt att få springa, jag gillar att göra de träningssaker som folk säger åt mig annars gör jag de inte alls. Jag är en lat, springtokig person XD

Kommentarer
Postat av: karro

hej sandro :D
titta jag läser din blogg idag :D:D
wihiii... (lagom flum där):)
men jA, är väl inte så mycket å kommentera, men jag läste det faktiskt *stolt*
pusspuss

2007-09-05 @ 19:12:33
Postat av: Elliiiii

hejsan! ja tuja e min foderhäst. hon står på rastaborg. vet du va d e för stall?

2007-09-06 @ 19:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback