Poem

cry
That Night
I swear all night she cried,
Never again will she fall for another lie.
As she sits, broken and shaking,
Never will she feel her soul worth breaking.
They act like she doesn´t know anything,
They ignore her pain they bring.
The blood that´s so clear in view,
It´s never seen except by the few.
Who she doesn´t even know they care.
Life is empty when nothing is there.
In her mind she doesn´t exist,
In her mind death is something she can´t resist.
She sits with her mind clouded by death,
Holding the knife, out of breath.
I swear all night she cried,
I swear that night she died inside.
                                                             By: saroi09 on quizilla
 

Jag har en tendens att gilla deppiga bilder & dikter. Varför vet jag inte riktigt, de kan vara för att man kan relatera till känslan på bilden. I vilket fall som helst så gillar jag den här dikten. Ska köpa en miniräknare idag, men jag känner inte för att spendera 1000 spenn på en så jag ska till Clasolsson (elr hur de stavas). Behöver egentligen inte en värsting förrän i B kursen men jag känner inte för att köpa två miniräknare så jag tar den dyra nu på en gång. Men de känns som att jag kommer behöva springa till Sara då & då för lite matteråd XD

De va jättekul hos Paula igår, vi käkade paj, drack läsk (påminner alla hur jag blir då jag får i mig koffein XD) & snackade. Det va intressant att få höra hur de på de andra skolorna.

Jag har ingen aning om hur de är på de andra föredetta klasskompisars skolor så om ni läser min blogg så får ni gärna skriva kort hur de är =)

Kommentarer
Postat av: Elliiiii

Hej :) Ja, det e väl inte så många som bloggar om hästar xP Har du egen häst lr?

2007-09-04 @ 14:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback