Riddarfjärden

152292-200

Va på Jojos & Jojjos skola idag men jag va inte så mkt i själva skolan XD. Va me på Jojos gymnastik lektion (vilket vi bara promenarade på) sedan käkade vi lunch på Mcdonals. Sedan fick ja se hur de såg ut i skolan men jag gick när lunchen slutade eftersom de inte skulle få en ordentlig rast förrän de slutade halv 4. Så länge pallade jag inte jag va helt slut. De är jag fortfarande. Jag fattar inte hur de kan gilla de där. De va trånga korridorer & va typ tvungen att ta hissen (ps. jag hatar hissar, jag har ju sällskräck plus att jag inte gillar att hänga i en vajer flera våningar upp). Men nu har jag iaf sett människorna lite & alla va typ klenisar, de sparkade boll som ett par femåriga tjejer. De visste inte alls hur man värmer upp ordentligt. Jaja, hoppas att jojo får byta klass men om inte så va Michaela riktigt shysst.

Step up med Drowning pool

Kommentarer
Postat av: jojo

HAhah imorse va de ju faan tioåriga tjejer jöö. Det ändras snabbt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback