Still Sick

halt
Min fina lilla halt XD Saknar dig Valsen!

Är fortfarande sjuk, not funny. Sitter & snurvlar+ att jag funderar på gilliotinen (elr hur de stavas). Men jag måste medge att de är skönt att vara ensam hemma hela dagen. De som är jobbigt är att jag inte kan sova på nätterna & att jag kommer ligga efter i bilden. Jag är visserligen den snabbaste i klassen men nu har jag missat en lektion & man vet aldrig va de ha gått igenom, de kan vara dödligt! Måste läsa "Och Piccadilly ligger inte i Kumla" ikväll >.< Jag hatar den författaren! Vi hade som läxa att läsa 7 kapitel den här veckan men jag har bara läst 4½ så jag måste göra de ikväll ifall att jag blir tvungen att kravla mig till skolan imorrn. Jävla bok! Det ända dem gör är att röka & käka tobak samtidigt som de snackar skit. Det är de enda som har känt på över 50 sidor! Namnen är helkorkade också, de är svårare att komma ihåg än japanska namn. Hur kunde den här idioten få dem publiserade, inte minst gjorda på film! Det finns tydligen fullt med dickheads på bokförlagen. Själv så föredrar jag lite mindre... irriterande böcker, så som Harry Potter & Narnia.

Kommentarer
Postat av: Elliiiii

Föredrar hoppning, men i och med att Tuja egentligen är mer en dressyrhäst så blir det inte så mkt hoppning. Men får väl ta nån lektion då och då :)
Har du msn lr något btw? Kan vi prata däristället :)

2007-09-14 @ 12:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback