stop

stop
Är hemma idag. Har inte kunnat sova pga att min hals gjorde så jävla ont. Har levt på halstabletter & te hela dagen (+natten) så jag stannade hemma idag. De ända negativa med de är att min mamma oxå är förkyld så jag får inte vara ensam. Jaja, jag vill inte smitta alla i skolan men jag tror att min förkylning bara blir värre & värre. Ska nog inte gå in på detaljerna XD

Till er Anime galna (som jag XD) så ska jag berätta att jag har hittat en bra ny serie som både killar & tjejer kan glo på. Den heter "Blood+" men jag vill inte säga för mkt. Den påminner lite om Evangelion på själva känslan men är inte lika teknisk. Ni som är rädda för blod ska nog inte titta på den XD Jag har inte hunnit så jätte länge på den men än så länge gillar jag den.

Kommentarer
Postat av: Elliiiii

Lär du dig inte något?? Tar du inte lektioner eller något? :P
Ja, jag lär mig jättemkt på min foderhäst :) Vi ska börja ta lektioner nu igen så :)

2007-09-12 @ 14:29:00
Postat av: kitten

så lagom heller XD faktiskt lillsyrran som hitta den! haha

2007-09-13 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback