Hoppkurs

Första dagen på hoppkursen idag. ok den är bara 2 dagar men de är ändå en kurs. De är jag, 2 tjejer från min ridgrupp, en från hoppgruppen, en tant & en gubbe som aldrig hoppat förut (han lyssnar typ inte på läraren). Jag fick Vete (Vetra) & blev förvånad över att hon under tiden jag inte har ridit henne, har installerat en broms XD Hon är fortfarande otroligt het men man kan faktiskt få stopp på henne nu! WOW! XD Vi övade på raksträckor idag & det gick väl ganska bra, mer eller mindre för alla. Jissa slängde av sin ryttare hela tiden & hon va tvungen att avbryta & halta runt en stund. Stackars tjej. Hamnade mellan bommarna i oxern ena gången, i oxern den andra & i väggen på det 3:e när de äntligen kom över >.< Jissa är så himla falsk så det finns inte. Hon har bra takt & visar inget tecken på att stanna men så bestämmer hon sig i sista sekund.

Hästar som är med:
Vete...


Kim...

Mistral...

Jissa...

Mulle...

& sist men inte minst Max som jag inte har nån bild på n_n
Kim är en fegis som stannar på ALLT, Mistral va super pigg idag men är i vanliga fall snäll, Jissa är opålitlig, Mulle hade en helt orutinerad ryttare & är superlat, Max är lite seg men hoppar oftast bra & Vete är en katt i fel form XD Jäklar va den hästen kan slingra sig, men fick henne iaf alltid över hindret. Hon vägrar aldrig men försöker alltid springa mellan hindrena istället för att komma över dem >.< Så detta är vårt fina lilla team! Fan va jag längtar till imorgon! Hoppas bara inte att det är min tur att falla av då, Vete har typ ingen hals så det finns inget att stoppa mig...

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: OMG!! Hahahah XD XD XD!! Verkligen inte blond i själen... eller på riktigt ,D!

Postat av: DeoAndrea

danke =)

2009-01-05 @ 19:06:38
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback