Julklappslista

Fick det jag ville ha igår vilket va:
- Kamera
- Brisingr
- Godis
- Pengar

Fick oxå reda på att jag äntligen har fått min plats i hoppgruppen! Man har nästan samma häst hela tiden där & jag har ingen aning om vem jag kommer att få men de får man väl se. Om den inte funkar får man försöka hitta en som gör det.

Ganska stolt över att jag klarade mig igenom hela julafton utan bråk :D Alla mina kusiner har hundar men de vi var hos igår har fått sin senast så det är en unghund (en labradortik). Förstår inte riktigt hur de tänker, mina kusiner. Inte ens hälften vet hur man uppfostrar en hund >.< Maggie (labradortiken) hoppar, gnager & drar hela tiden & de tror att de räcker med att säga sitt hundra gånger. De borde ta sig en titt på Caesar så skulle de kanske lära sig något... -_-'

Ska ta det lugnt idag men imorgon blir det mellandagsrea! <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahha min farmor blev jätte sur XD hahahaha XD det va ssssååååååå roooligt! XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback