Julstök



Julgranen kom in igår & den är klädd, pepperkakkorna gräddas & paketen inslagna. Så ligger det till här hemma, dagen före doppardagen. Som (btw) är en helt vanlig dag utöver det faktum att man går bankrutt -_-'
Har suttit här framför datorn nästan hela dagen (vilket isäg är ganska patetiskt) och läst som den lilla bokmal jag är. Tog en titt på tidgare jular som jag har skrivit om här på bloggen & då levde man verkligen om dem & nu vill jag ännu mindre att det ska bli jul. Min blogg ser ut som ett altare för julen men det är bara för att jag försökte göra ett tema & det här va det ända som jag kom på förutom mina hästar & de är väl alla trötta på & jag vill inte verka mer insnöad (XD) än nödvändigt. Ska fira jul hos min farbror & som tur är ska mamma fira jul med sin syster inte för långt därifrån så om det krisar så har jag någonstans att ta vägen. Hahaha, jag har t o m en flyktplan!

Every Who Down in Whoville Liked Christmas a lot...
But the Grinch, Who lived just north of Whoville, Did NOT!
The Grinch hated Christmas! The whole Christmas season!
Now, please don't ask why. No one quite knows the reason.
It could be his head wasn't screwed on just right.
It could be, perhaps, that his shoes were too tight.
But I think that the most likely reason of all,
May have been that his heart was two sizes too small.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback