Lov!


ps. läs från höger till vänster i bilden

Haha, älskar den bilden XD Fast man kanske måste läsa serien för att tycka att det är roligt ^-^ Serien är "Bleach" om någon vill försöka. Den är nog mest för grabbarn eftersom  de slåss hela tiden men den är jäkligt rolig oxå =P

Äntligen lov! Det va helt onödigt att komma till skolan egentligen eftersom vi bara träffades i klassrummet i några minuter & skrev någon slags önskelista och sen så gick vi in i Aulan. Jävlar vad Natta kan sjunga! Hon påminde något om Carola förutom att Natta inte är fullt lika hjärntvättad -_-' Det va några andra som oxå var helt ok och det va egentligen inte något direkt fel på det. Efter det så gick jag & Lollo till Jakan för att köpa en julklapp till Pöss (kan tyvärr inte avslöja vad) & sen så åkte vi hem till mig & gissa vad? Skolkatalogen hade kommit -_-' Bara 2 månader för sent! Vår klass ser väl ut ungefär som vanligt men eftersom det är "som vanligt" så hatar jag hur jag ser ut. Kan aldrig bli bra på de där sakerna >.< Alla är hyperredigerade & man ser knappt ögonen på några av oss.

Har egentligen inget planerat under lovet förrutom att läsa en massa. Har lånat några böcker i bibblan & har dessutom önskat mig en som jag har väntat på ett bra tag. Problemet är bara att jag har väldigt många böcker jag vill läsa & jag vill läsa alla samtidigt XD Jag vet jag är en riktig läsnörd men de är rå roligt att läsa att jag inte bryr mig ^_^

Böcker jag vill läsa:
- Brisingr
- Bläckhjärta
- Bläckmagi
- Bläckdöd
- Stormsvärd
- Jadetronen
- Svart krut och eld
- Empire of Ivory
- Victory of Eagles
- The Titan's Curse
- The Battle of the Labyrinth

& så måste jag läsa Röde Orm till svenskan så ni fattar att de är lite mkt på en gång XD om jaf hade råd skulle jag nog kunna läsa alla under lovet men jag måste ju ha lite tid med andra människor oxå XD Just nu läser jag Endymion Spring och den är jätte bra. Fylld med en massa roliga, fina dikter. ex:

King or Queen, Pope or Knight
Each lies equal in God's Sight;
Judge, Lawyer, Doctor, Fool,
None escapes Death's final Rule;
Merchant, Pauper, Friar, Theif
Rich and Poor  both come to Greif;
The Time as come to make Amends,
Judgement Day for all ye Men.


Jag är Ateist så jag tror ju inte på gud men den här dikten har ett bra budskap & det är de som är viktigt, fast den måste ju låta bra oxå =P

Sorry nu skriver jag för mkt. Ska försöka  skriva lite mindre och oftare men de går inte så bra än så länge XD

Dagens låt: Respect av Pink med Anime: Ouran high School Host Club (älskar den serien <3) Gillar texten i låten ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

Äsch, bara du uppar får du skriva hur mkt som helst ;D

Postat av: Lollo

Cool ny design!! :D

2008-12-22 @ 00:20:09
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback