WTF!

Enligt rykten så har kommunen godkänt förslaget att bygga en motorväg genom Grimsta skogen! Hela stallet har skrivit på protestlistan men de gick tydligen inte fram. Försöker hitta när rivningen är men det skulle vara jättebra om ni kunde hjälpa till eftersom jag inte haft någon framgång än så länge. Jag ska fan kedja fast mig i ett träd framför deras stora maskiner & inte flytta mig förrän de ger sig av & tänker över saken! Är någon mer intresserad av att behålla vårat naturreservat här i Stockholm, eller ska vi låta dem hjämna allt med marken för att ge plats åt ytterligare en onödig väg?

-Jag vet! För att rädda jorden från växthuseffekten så bygger vi en motorväg till! Det borde ju hjälpa!

ÄR NI HELT BAKOM FLÖTET!!!!!!! JÄVLA KAPITALISTER!!!!!


Ett uttag från Twilight. Min favorit scen med låten "Supermassive Black Hole" med Muse! <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vadå, kommer dem att riva stallet?!? :O

Postat av: Joss

Paxa ett träd åt mig! :D

2008-12-14 @ 19:55:00
URL: http://strahls.blogg.se/
Postat av: Bloggprojektet

Hej!

För några veckor sedan startades Bloggprojektet, ett projekt som går ut på att iaktta en slumpvis utvald klass i Stockholms län. Er klass ES2B på Samgymnasiet i Jakobsberg blev klassen projektet ska handla om! Ni betraktas ”outside the box” och vi garanterar att det kommer vara helt fritt från elakheter. Meningen är att vi ska skildra ungdomen i en vanlig klass i Stockholms län. Vi undrar nu om vi får den äran att länka till era privata bloggar, så att utomstående kan få en liten inblick i eran vardag, så att denna blogg inte blir alltför objektiv från Bloggprojektets sida.



Hälsningar

Bloggprojektet

för mer information maila till [email protected]

2008-12-18 @ 15:04:36
Postat av: Anonym

Ber om ursäkt, glömde förstås länka.

http://bloggprojektet.blogg.se

2008-12-18 @ 15:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback