A poor excuse of a day

Va på så dåligt humör idag att jag bara ville lägga mig under täcket & gömma mig där tills dagen var slut >.< Det började med att väckarklockan ringde när jag absolut inte ville gå upp & sen på bilden så va Bosse (en av våra bildlärare) så tråkig idag. Han va typ besviken på oss för att vi tog de bilder som vi ville göra istället för att fota nya, även om det va vi själva som tagit bilden tidigare. Vad fan vill han egentligen?! Jag hade en skitsnygg bild på en lekpark som han lackade på bara för att han inte kunde se vad det var för något. Det är väl inte mitt fel att han är blind! Så nu har jag gjort iordning 2 nya bilder som jag ska låta honom bedömma & satt upp dem på bilddagboken för att kunna skriva ut dem. Hoppas att han gillar någon av de här iaf...

Sen när vi kom ut från den byggnanden & skulle in i H huset så ösregnade det! Jag typ vrålade över hela skolgården att Den här dagen sög! & alla kolla på mig som om jag vore galen ^-^ Jag är inte så bra på att hålla undan känslor som ni vet =P

Men efter bilden iaf så har vi lunch & de såg ut som spya! De har dragit in på matpengarna & nu är det så äckligt att inte ens en gris skulle äta det! Så ingen av oss hade ätit något på hela dagen (inte ens frukost eftersom några av oss försov sig & Jag & Joss hinner & gillar inte frukost).

En allmänt dålig dag helt enkelt.

The light of my day:
Man kan tydligen binda fast någon så att de inte dör för om de är bundna kan de ju inte gå in i ljuset =D X'D



Dagens låt
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bläääääääää XD det var ett depressivt inlägg!!! ,)

Postat av: Anonym

Gillar min barndomsteori om att binda fast folk :)

Resten av den dagen kunde ta sig i arslet och dra åt helvete!

2008-11-19 @ 20:48:39
URL: http://strahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback