Remember...



Fullspäckad helg. Igår så va jag på Älvsjömässan eftersom min brorsa ska söka om några månader & Andrea & Elina skulle stå i vårt skolbås så jag gick & störde dem istället XD Camilla från vår klass va där med sin pojkvän oxå så vi hade ganska roligt när vi kollade på de helt borttappade 93orna ^-^ Våra musik 3or hade en lite föreställning & så va det någon skola som hade en modevisning... som inte ens kunde jämföras med vår skolas IKEA uppvisning XD Vår sKolas IKEA uppvisning var otroligt ful >.<
Men iaf, vi drog efter ett tag & jag & Andrea mötte A-V i stan för att ta lite bilder. Vi gick till Kungsträdgården & tog kort på skirdskoåkarna. Kändes lite snopet när några 6 åringar åkte bättre än vi...

Första snön faller just nu... & jag hatar den redan! Jag tycker på sätt & vis att det är en lättnad att de fortfarande kan snöa men det betyder inte att jag gillar den för det! Snö är så kallt att det gör ont & den gör mig jättedeprimerad, som många av er redan vet. Inte har jag några vinterskor heller, har ingen aning vad jag ska ta på mig till konserten ikväll >.< Om jag tar på min så att jag inte fryser utomhus så kommer jag koka när jag kommer in i anexet (sp?). Har aldrig vart där så jag vet verkligen ingenting & det känns inte bra. Är ett kontrollfreak & om jag inte känner att jag vet vad som väntar så får jag en jätteirriterande känsla i magen. Men jag har ju med mig Andrea, Mirr, Lollo & Linn så det borde gå bra. Hoppas jag inte glömde någon...


Remember, remember,
the fith of november,
the gunpowder and treason,
the plot.
I know of no reason,
of why this gunpowder treason,
should ever be forgot.

Quote from V for Vendetta

Dead by April, All of my dreams
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: Jag kan :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback