She's a rebel, she's a saint (8)

Sjuk som alla andra den här skitårstiden... Men vad ska man göra åt saken? Har suttit framför tv:n hela dagen & läst The Host för 20:e gången >.< Ni som gillat Twilight serien ska föresten oxå läsa den. Samma författare & väldigt bra ;) Klarar aldrig av att läs första tredjedelen eftersom jag blir så arg att jag skakar men det tydet ju på att den är bra skriven... och att jag behöver terapi  -_-' Men läs den iaf.
Inget direkt intressant på burken så jag kollade på Pride & Prejustice istället. Älskar den filmen <3 Man kanske måste vara lite gammalmodig för den men jag är feminist så i den synvinkeln rockar den, ok?! Mr Darcy är faktiskt ganska snygg vilkt oxå är ett plus. Jag talar förstås om den nya versonen och inte den gamla som vi fick se ett stycke ur i skolan. Den va oxå bra men gillade inte skådespelarna ^^

Va hos sjuksyster igår men Fyllo Crew för att snacka betyg & det va faktiskt roligare & mer productivt än väntat. Varför jag va med är däremot ett mysterium. Hon tyckte typ att jag skulle bli deras "förebild" eller någon sån skit men hon fattar inte att alla står för sig själva. Jag kan inte få någon att bry sig om det inte vill. Som sagt man måste stå på sina egna ben. Men vi hade faktskt ganska roligt att snacka med henne även om vi inte pratade så mycket skola XD Det ända tråkiga för mig va att jag redan hade slutat så jag va där på fritid -_-'

Savages från Pocahontas med Avatar video <3 Avatar är nog en av de roligaste serierna som finns XD

Kommentarer
Postat av: Lollllz

Sv: Hahaha, jaaaa XD

Postat av: Lollllz

Woooho!! Uppning <3!

2008-11-26 @ 23:18:22
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

Uppdateraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xD

2008-12-03 @ 00:54:07
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback