Resumé



Tar en PJ:dag idag eftersom jag är så jävla trött. Åka runt hela stan tillsammans med Sara igår & kollade på skor & lite hästsaker men som vanligt så hittar jag inget. Allt har ju klack nuförtiden & jag är ju lika graciös som bambi på hal is så det är nog ingen bra ide + att mina fötter inte klarar av det XD Så jag är lika skolös nu som igår men orkar inte göra något åt det.
Efter det så åkte vi hem till mig & kollade lite på Tv & åt pepparkakor & drack Glögg... eller jag drack glögg & Sara åt pepparkakor XD Drack nog upp en halv flaska själv (A) Kan inte hjälpa det, de är så gott!
Filmen Las Banditas är bara för bra. Garvar alltid lika mycket! Om ni inte har sett den så måste ni göra de.

Såg Twilight på smygpremiären i torsdag & den överskred mina förväntningar... inte för att jag hade några riktiga förväntningar till att börja med >.< Det ända störande va nog att Bella va lite väl mjäkig & att en massa småtjejer hade lyckats ta sig & lät varje gång Edward kom in i bilden, han va inte ens så snygg! Emmett & Jacob va defenitivt snyggare ;) Alla skådespelare va lite väl gamla men det gick an ändå eftersom man drogs in i filmen ^-^

På fredagen skrämde Liket ihjäl mig! Människor, jag behöver nästan fler livvakter än Lollo >.< The zombie wants to eat my brain! Lars sista framträdande i Idol...

Kommentarer
Postat av: Joss

Vad gjorde Likis i fredags? xD

Loulou är ju inte mycket till livvakt, liket gillar ju henne xD

Postat av: Miranda

SVAR: du ja läser boken just nu och är fan galen i den:D ÄLSKAR DEN! <3

2008-11-23 @ 20:58:51
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback