Vällingby <3



Åkte till Vällingby med Joss idag & det va fett mycket folk där! Så jäkla irriterande, det va som uppe i stan under en lönehelg >.< Jag letade efter en ögonlapp till maskeraden imorgon. Hade först tänk att vara en Poltergiest men jag ändrade mig & tänkte att prirat va roligare men det fanns ingen ögonlapp ens på BR! Det ända som fanns där va pygmér & tekniska leksaker som kommer grilla barnen...
Efter att ha letat på alla tänkbara tänkbara ställen så bestämde vi oss för att ge upp & gick till guldaffären (XD) för att se om vi kunde hitta något bra örhänge till våra små piercingar som man inte kan ha nickel i ännu. Sen så gick vi till Donken (<3) & tjockade oss igen. Fan va vi kommer vara tjocka efter den här helgen XD
Sen så kollade vi på skor. Irriterande att man ser så snygga skor men man har endra inte råd eller så klarar man inte av att gå i sånna skor >.<
Nåväl det va roligt iaf emn nu måste jag göra en hemmagjord ögonlapp, bye! <3

Kommentarer
Postat av: Joss

SV; Duktig flicka! XD

Postat av: Lollo

Svar: Du ser allt annat än överviktig ut! Sluta nu ;P!!

2008-11-13 @ 19:33:45
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback