blubb o.O



Har varit i datacelebat hela helgen så det är en anledning til att jag inte har uppdaterat.
Kommer ni ihåg att mina kusiner skulle komma & kolla på när jag red i fredags? Det gjorde dem iaf & jag vill rida Viriato igen & fan va den hästen kräver ork. Han är ju sex år för tusan, då ska man vara pigg >.< Han har jättefin exitör & går jättefint på tygeln när man har mjukat upp honom lite, men han är så trög! Man får sitta & skänkla & smacka hela tiden. Men jag kom på att han lyssna bättre på uppmuntring. Om  man sitter & säger snälla saker till honom när han gör rätt så blir han lite mer frammåt, lyckades till och med sitta ner i galoppen nu, även om jag inte lyckade få honom så himla bra på tygeln. men tyvärr så tappade jag hela formen när vi slutade rida som vi ville & började med skänkelvikningar. Ibörjan gick det skitbra men sen så drog han ut halsen & jag fick inte tillbaka den. Föredrar när man får rida fritt, då kan alla göra det som man känner att hästen behöver.

sorry för hästsnacket... men jag har inget liv -_-'

Mamma var på gotland i helgen så då fick jag & brorsan klara oss ensamma. eller vi gjorde det en dag sedan drog vi till samma kusiner som kom till stallet & sov över hos dem en natt. Jäkligt roliga människor det där. De asisterade mig lite när jag skulle de sista bilderna till fotolektionen, vi kollade på Kung fu panda, åt tacos & käka chips & cola hela kvällen XD Jag är så tjock nu ^^

Ganska onödig dag egentligen. Min bildlärare hade sagt att jag inte behövde gå på bilden imorse & deet va ingen mentorstid heller så vi började kl 13 & till & med den lektionen va inställt. Istället hade vi några knäppa teatermänniskor som spelade en global pjäs för oss. Dem va helkonstiga & de berätta inget som vi inte redan visste sedan länge. Med andra ord så kom jag till skolan bara för att kolla på lite teaer & gå hem igen. How boring is that?!


Kommentarer
Postat av: Joss

Svar: Planera in det någon dag, så hjälper jag dig gärna! xD



Btw tror jag du ska gå på bilden imorgon, hon har hittat på en ny uppgift till de som är klara, men jag vet inte, du kanske borde fråga Linda xD JAG SKA GÖRA KONDOMGUBBEIMORGON <3 XD

Postat av: Miranda

svar: haha tack ;)

2008-10-21 @ 22:13:40
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Lollo

HAHAHAHA, blubb XD!!

2008-10-22 @ 22:10:04
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Joss

Svar: Ja, det vore ju inte helt orimmligt, men, de behöver ju inte ha massa jävla vakter överallt för det ;)

2008-10-24 @ 21:33:30
URL: http://strahls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback