Målar ideer?



Deo hjälpte mig att lägga upp en av videorna min mamma spela in på min lektion i fredags. TUSEN TACK DEO!!! <3<3
Jag är den korta tjejen på den stora grå hästen. Ganska lätt att följa eftersom mamma mest sikta in sig på mig ^-^ Några riktigt fula ögonblick men han går jättefint större delen av tiden =D 

Ok, jag överlevde fikat med kusinerna & hade ganska trevligt faktiskt. Bytte bara någon mening med farsan på hela kvällen & då började vi nästan bråka igen. Vi har inga liknande intressen överhuvudtaget. Den här gången diskuterade vi Idol finalisterna. Min favvo är Lars & farsan tyckte att han va sämt! Hur fan kom han fram till den slutsatsen? Bara för att man inte sjunger "vackert" betyder det inte att det inte är bra!

Köpte några dukar & några akrylfärger igår så jag har tänkt att måla några tavlor till min tomma vägg. Den är så tråkig & jag har inget jag vill hänga på den. Men nu har jag problem med att bestämma vad jag ska måla. Jag har tre dukar i olika format & jag vill ha ett tema. Har ni några ideer?

Kommentarer
Postat av: sara

Lösning: titta inte på idol då! that's how i do it xD

2008-10-26 @ 20:13:05
Postat av: Lollo

JAG VILL OCKSÅ RIDA!!! gråta, gråta, gråta lite till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback