More or Less

Någon gång då & då måste man ha en sån där fixardag då man gör allt som man har skjutit upp i flera veckor, som t ex bädda sängen, dammsuga, tvättsortera etc. & försöker göra så mycket man kan så fort som möjligt. Men det roliga är att när man har gjort de här sakerna (som egentligen är skittråkiga) så känns det jättebra! Det är som att man har gjort sig av med lite av sin packning & druckigt en flaska energidryck. Men är irriterad på brorsan, självklart så har han inte gjort ett skit utom att spela tv-spel på hela dagen. Ska fan tvinga honom att gå & slänga kaninskit i komposten sen ^_^ Det borde kompencera lite iaf.

Hade släcktträff här igår eftersom mamma fyllde år för några veckor sen & de va ganska trevligt. De jobbiga människorna är ju på farsans sida av släckten så dem ser jag inte mer än några få gånger om året, som tur är. Blev lite förvånad när jag hörde att min låtsas kusin hade piercat naveln o.O Hon är inte alls typen som jag trodde skulle våga låta någon köra en nål genom hennes mage XD Visst, det är snyggt men jag skulle aldrig göra det eftersom jag ändå inte vill att någon ska se min mage >.<
Mamma verkar lite orolig för hur jag kommer se ut när jag fyller 18 (hehe) eftersom jag har så mycket jag vill göra. Men jag tror att hon inte skulle kunna klaga så länge jag inte har piercingar eller tatueringar så att alla kan se dem. Hon är en sån där jobbmänniska & tänker mycket på framtida jobb så jag kanske borde lyssna lite grann ändå =P

Fick rida min gamla favvo häst Nikki i fredags & det va skitkul! Hon är oerhört myggkänslig så under de perioderna så är hon halvdöd eftersom hon inte kan slappna av en sekund men nu börjar hon vakna till liv igen XD Vi har äntligen förtjänat vår lärares  förtroende & har börjat få göra lite mer "avanceade" prylar. Sånt som kräver lite högre grad av kontroll, som att fatta galopp precis på ett ställe & sedan sakta av till skritt 5 meter efteråt. Vilket inte är det lättaste på Nikki eftersom hon älskar att galoppera & är skit stor & stark ^^
Kommer aldrig glömma Valsen eller Jalla (mina gamla älsklingar som nu har flyttat) men jag har ganska lätt att hitta nya hästar jag gillar. Så länge det går bra att rida på & har någon slags knasig personlighet så kan jag gilla dem. Några släktingar kommer för att kolla på nästa vecka så jag är lite nervös på några plan. Vill ju inte att dem ska tycka att jag suger eller nått >.<

Rolig låt =P



Lyssna på Avenue Q :
Everyone is a little bit racist (Avatar amv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback