No blood, no foul.



Klockan är halv 12 när jag skriver det här & det är tack vare min kära brorsa som blivit besatt av ett nytt dataspel. Visst jag skulle gärna också spela spel men jag har inte hittat något som jag gillar i längden. De ända jag har gillat är The Sims (1:a serien) & de va några år sen. Undra om det där med onlinespel ligger i killars DNA eller om det är något som de bara råkar gilla? Läste nån artikel i engelskan om tjejers & killars hjärnor & deras skillnader & de visade sig vara större skillnad än man trodde, visste ni tillexempel att killar både hör & ser sämre än tjejer i genomsnitt? Men för det mesta så är det nog bara ens omgivning som formar personen. Man blir som man umgås, säger man ju.

Upptäckte mina skridskoben igen idag på gymnastiken. Jag har inga egna skridskor eftersom jag bara åker när skolan kräver det, vilket bara är någon gång om året, men när man va mindre så åkte man ju ganska mycket & de är lite som att cykla tycker jag... fast svårare.  Ramlade några gånger men inga direkta skador, vilket jag är stolt över, men mina fötter började göra jäkligt ont efter en stund. Jag vet inte hur ishockeyspelare får det att se så enkelt ut!

Don't wonder why people are crazy,
Wonder why they're not.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahah, och jag typ körde över ditt ben XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback