To be continued...

Att rida Biggen (inga misstolkingar tack!!) va jätte kul. Tog en stund att ens hitta balansen eftersom han hade sådan svung i stegen men när man gjorde de så va han en temligen okomplicerad polle. Det svåraste va nog stuttsen som Camilla ville att jag skulle hoppa. Tre hinder som är super nära varanndra & alla de här va på typ 1 meter >.<  Jäklar va svårt de va, jag fick inte luta mig fram ordentligt heller för Camilla utan jag skulle hålla mig horisontell över allihop. Jag är stora problem med oxers så det finns inte. De är bara för långa för mig! En oxer är i princip 2 hinder i 1 & är ofta väldigt stora & långa vilket är jätte jobbigt. Känns som att man aldrig kommer nedåt! Visst jag sitter kvar utan att störa häste för mycket men de är bara himla obehagliga...

Är helt slut nu. Satt framför datorn innan jag somnade vilket va ett stort misstag eftersom jag aldrig verkar somna efter att ha suttit nära strålning, vilket kanske är bevisat -_-' men iaf så tog det mig jätte lång tid att somna & sen så väcker dagisungarna på gården mig vid 8! Hur kan de ha så bra tajming? Efter åtta kan jag aldrig somna om, men det va säkert en del i deras onda plan att ta över jorden. De tänker trötta att ut alla fullvuxna så att de inte kan kämpa emot när de lägger in sin sista stöt för världsherravälde! En värld där alla äter lera & välling & det nyaste modet är topless med en neongrön blöja!

Tro mig! @.@


Lars sjunger så jävla bra! Men de här är nog det bästa hittills. Alla andra i idol är inget att ha! De är bara precis som alla amerikanska sångare, helt oorginella!

Kommentarer
Postat av: Elina

Haha, jag håller med dej, dom ska skita i vad man köper och dom gör väl oftast det. Menb det är jag som hakar upp mej, har fått höra alldeles för många gånger "jaasså så det blir lite godis ikväll" på ica hemma. UUUUSCH ska aldrig mer köpa godis där xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback