>=} Weird day {=<


Hahahahahahahahahahahahhahaha!

Är det bara jag eller var världen helt upp&ner idag?
Skolans kompis kretsar blev helt screwed up. Liket trodde typ att Joss & Madde vill bli bästisar med henne för att de tvingade oss att sitta med henne i matsalen. Hon var som  deras svans resten av dagen, sa ingenting men omöjlig att bli av med... precis som en riktig svans. Helge hängde på de andra i gänget & jag fattar inte det heller. Förmodligen för att Elina va på "möte" i 2 timmar & Carro va sjuk, va det någon som fattade varför hon började böla mitt i engelska timmen?

Lärarna verkar ha kommit på att det är roligt med prov för de slänger hur många som helst på oss nu. Igår hade vi prov i naturkunskap, imorgon har vi matte, nästa vecka engelska & ,veckan efter det, svenska prov. Får lite panik här eftersom jag inte riktigt har koll på vad allt är på exakt. Men det jobbigaste provet blir nog engelskan eftersom det är typ över 100 ord, 4 texter, en massa grammatik & en hörövning @_ @ 
Jag vet att många har fler prov än vi & de klagar inte, men det finns faktiskt en anledning till varför vi går en bild linje! Louise (vår Mentor, Sv/Eng lärare & bödel) är värst när det gäller det här sammanhanget. Hon har alltid någon läxa, uppsatts, redovisning eller prov på lager. Why can't she just retire already!

På lunchen hade jag & Lollo matkrig (vilket Joss & Madde inte uppskattade) & jag höll nästan på att dö av skratt. Började med att jag tappadew en bit bröd i Lollos glas, sedan la hon ett smörpaket i mitt, jag slängde en skinkbit i hennes mat & Lollo la den i Maddes mat, vilket gjorde henne skitsur så hon tömde sitt glas i Lollos soppa. Jag va tvungen att gå därifrån eftersom jag nästan grät av skratt & ville komma bort från Liket, men jag tyckte det va kul iaf. Vem bryr sig om vad andra (resten av matsalen) tycker? XD

High school never ends med  "Bowling for soup"  Anime: Wallflower

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahah, vårt matkrig ägde ju lätt ,D

Postat av: Joss

Hahaha, alltså, det är fan matkrig varenda dag, hela skolan vet vilka vi är, för att ni kastar mat och jag skriker? YAYES! XD

Föresten undrar jag också varför Henning bölade.. Tänker fortsätta tro att det var för att jag kollade på henne! :D

2008-10-09 @ 21:35:11
URL: http://strahls.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, alltså, det är fan matkrig varenda dag, hela skolan vet vilka vi är, för att ni kastar mat och jag skriker? YAYES! XD

Föresten undrar jag också varför Henning bölade.. Tänker fortsätta tro att det var för att jag kollade på henne! :D

2008-10-09 @ 21:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback