Höstlov!


Ska tydligen rida Viriato aka. Virre i framtiden. Men jag måste säga att ju mer jag rider honom ju roligare blir han XD Han saknar fortfarande energi i skritten men utöver det så lyssnar han jättefint =D Mamma kom & filmade lite, eftersom min CP-kamera inte klarar av att ta bra bilder i ridhuset. Sedan fick jag ta ut några bilder ur den fast det går typ inte. alla bilder blev typ suddiga med dålig skärpa! Men ni måste medge att han är jäkligt snygg ^-^ av det ni kan se på bilden XD

Äntligen så är det lov! Höstloven är egentligen inte särskillt "loviga" men det är bättre än skola XD Har inga direkta planer på vad jag ska göra så om ni oxå har tråkigt kan ni ringa mig =P Måste till SF-bokhandeln imorgon & köpa en engelskabok till lektionen. Det är inte bara för skolan, jag behöver en ny bok! Min bokhylla behöver en uppdatering! Har ingen aning om vad de ska bli men man kan alltid hitta något i den affären. Typ den bästa i hela sverige XD
På söndag blir jag tvingad att åka på fika eftersom min kusin Robin fyller... har ingen aning om vad! XD Han är så kort >.< Men iaf, det blir första gången på två månader som jag ser farsan så jag vet inte riktigt vad som kommer hända. Endra så vågar han inte snacka med mig, eller så kommer han börja skrika på mig -_-'  Kusinerna har skaffat en hundvalp så jag har åtminstonde någon att snacka med där borta XD Dessutom så bor det människor jag tål bara några kilometer därifrån så om jag inte står ut så kan jag ta en promenad & inte komma tillbaka (Y)

Isn't life just great?


 
Låt mig pressentera mina klasspolare! Lollo är den fantastiska kamera'mannen', Mirr är galningen med whiteboardtavlan, Madd är tejpad, Deo tejpar (XD) & Linn med päronet =D Joss syns tyvärr inte & jag va sjuk den här vackra dagen... i onsdags XD

Kommentarer
Postat av: Joss

"Tyvärr" XD

Postat av: Lollo

Naaaw, vilken söt heeeest XD! Och jag är en fantastisk kamera'man' =D =D =D!

2008-10-24 @ 23:31:19
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

Förresten är det faktiskt någon som skriker "JOOOOS" där i början XD

2008-10-24 @ 23:31:48
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Lollo

Svar: Hahahah, jag förstår det XD!



Men det var roligt att ramla med dig igår XD! HAHAH!

2008-10-25 @ 12:10:28
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback