YAY!!!!!!



YES, YES, YES!!!!!! Camilla (min gamla medryttarhäst på bildens ägare) ringde för första gången i mitt liv XD Hon är ganska dålig på att få kontakt med folk & jag är bara allmänt lat så vi har inte setts sedan i julas tror jag. Men iaf, hon skulle rida en häst till en av våra gemensamma kompisar & jag ska få hoppa lite på den oxå! Har ingen aning om vad det är för häst, men jag bryr mig inte! Jag kan hoppa allt med 4 ben & ögon så det spelar ingen direkt roll men bara tanken på att få hoppa för en ordentlig instruktör igen ger mig så mycket adrenalin att jag inte kommer kunna sova ordentligt i natt =D Jag är väldigt rimrostig så hon kommer nog skrika sig hes på mig (men det gör hon nästan på alla) men det mest positiva är att om man känner Camilla så har man alltid en häst att rida på, vare sig man vill eller inte XD Jag kommer ihåg hur rädd jag va för henne när jag först träffade henne, hon typ fick mig att börja gråta varje lektion men efter ett tag så lägger man märke till att man inte har tid att bli ledsen för någon speciell kommentar & då kommer man bara ihåg de bra sakerna hon säger först efter lektionen. Ganska riskabel taktik egentligen, men på en lektion lär man sig mer än på ett år på en ridskola, så det är det värt. Hoppas bilen startar imorgon annars ligger jag risigt till >.<


Har på hjärnan tack vare Deo XD Men den är jäkligt bra så jag bryr mig inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback