Boring as usual



Vill ha en tatuering!!! Håller på att bli galen! Problemet är bara att jag inte har någon direkt bild i skallen på hur den ska se ut. Jag föredrar svarta & klassiska tatueringar (men det är mest för att jag inte vågar chansa på en stor färggrann även om de oxå kan vara superheta) men på vad? Myter är mina favoriet, typ en Fenix eller en drake men jag gillar oxå ödlor  & vargar etc. Som ni märker så kan jag inte riktigt bestämma mig XD Nästan allt klassiskt är snyggt helt enkelt!

Inget speciellt hände idag i skolan, men jag hade ju bara en lektion oxå XD Då skulle vi kolla på kompostjord & försöka identifiera alla nedbrytare vi hittade i den med hjälp av microskop & nån ful liten bok. De va så himla cool! Mer än så gjorde jag faktiskt inte men jag ska förmodligen träna lite & gå på bio idag oxå. Vet inte riktigt om jag vill se den nya Jackie Chan filmen eller WallE... båda verkar ju så jäkla roliga ^-^

Två tråkiga saker...
-Jag har orientering imorgon & måste gå upp kl 7 -_-' (tidigt i min värld)
-Filmen Twilight har blivit uppskjuten till i mars TT.TT

Kommentarer
Postat av: sara

vadå uppskjuten?? VADÅ UPPSKJUTEN?!! They can't do this!!

2008-09-23 @ 20:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback