En vanlig dag i Jakan


Alla verkar använda sina bloggar nu för tiden så jag tänkte börja försöka göra det jag oxå... till en viss mån XD Skrev typ varje dag förrut men slutade helt förra vintern hade inte så mkt att skriva om direkt. De har jag förmodligen inte nu heller men jag tänkte försöka ytterligare en gång så får vi se om jag lyckas hålla igång ^-^

En vanlig skoldag som vanligt, de vanliga va sena, lärarna lika optemistiska, alla lika trötta & lektionerna lika sega. Foto va däremot inställt pga att våran kära Gunnar skulle till Göteborg på någon skolgrej. Detta resulterade i att vi fick sluta 3 timmar tidigare, vilket vi alla skulle ha glatt oss åt om de inte vore för att vi vill se hur våra bilder, som vi hade i läxa att ta, blev. Vi använde oss av en gammal hederlig systemkamera som va allmänt cool men jag tror jag ska köpa en digital istället. Hur cool en uråldrig kamera än är så känns det inte så bra att inte veta hur bilden man tog blev.
Men iaf så fick vi sluta tidigt så jag behövde inte åka direkt till stallet & kunde ägna lite tid åt mina små rabbitar istället.

Visst ja, i matsalen så va det några pundhuvuden som snackade en massa skit om oss även fast vi stod precis bredvid dem. Vad i helvette hade vi gjort dem? De va inte så förtjusta i mina byxor (ett par neonrosa stuprör) & trodde tydligen att jag inte kunde läsa... dessutom så kallade dem Joss, smuttsig bara för att tallriken under hennes hade en "prick" på sig! Vi övervägde bokstavligen att gå bort till deras bord & dumpa våran spagetti & köttfärssås i deras hår. Inte för att de skulle ha gjort dem fulare, för de va redan så fula som de kunde bli!

Kommentarer
Postat av: Joss

Hahahaha, sista stycket är skönt formulerat! -Flinar fånigt- XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback