Hoppning! <3



Så jäkla kul!! Fick hoppa för första gången på väääääldigtt länge. Blev förvånad över hur mycket man kom ihåg, de va som att cykla. Det tog något hopp eller två men sen så va de liksom "Visst ja, de va så man gjorde" & så kunde man bara göra allt i en handvändning. Vill inte återupprepa min bilddagbok för mycket så jag ska inte ge någon riktig resume av allt men William (hästen) va verkligen syverrän! Tyvärr ska jag ju inte hoppa hela banan med honom & jag har ingen aning om hur Channel är men jag tror att jag kan få stopp på henne hyffsat iaf >.< Det gäller mest att bromsa mellan hinderna & ge efter när man är ca ett galoppsprång ifrån dem så att man inte förstör hästens balans. Simle as that... XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback