Terrängen



Terränghoppning är en av de roligaste sakerna jag någonsin har prövat på i hela mitt liv! Det blev lite krångel med hästar & starttider ett tag men de slutade med att jag fick ta en annan liten dam, som oxå älskar att hoppa, Jasmin. Hon är säkert en bra dressyrhäst oxå om de inte vore för att någon har ridit henne fel så att hon nästan är omöjlig att ställa till vänster. Banan var på 30 hinder i olika varianter & höjder från kryss-stockhinder & mellan 30-70 cm (skulle jag tro). Men vi ska hoppa dem på lektionen oxå så de blir inte sista gången på ett tag ;)

Hade Buffertdag idag i skolan & till skillnad från andra människor som inte har något att ta igen & får gå hem, så var vi tvungna att komma till skolan & kolla på en långfilm jättetidigt istället för att vara lediga. Valet stod mellan Troja & "Stolthet & fördomar" men vi valde Troja. Jag har den men den är verkligen bra om man har tålamodet att sitta & kolla i 2 timmar. Stolthet & Fördomar är också jätte bra men jag hyrde den i helgen så jag har redan sett den 3 gr XD Måste säga att Brad Pitt (i rollen som Akilles) gjorde så roliga miner nästan hela filmen genom! Så fort han skulle spela djup eller arg så såg han ut som en Pittbull (XD XD *tråkigt skämt*  XD XD) & sköt fram hakan.

Kommentarer
Postat av: sara

haha, har oxå sett den. såg du den nya eller den gamla stolthet & fördom? ^^

2008-09-30 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback