Nostalgi (sp?)



Återupplever allt i mitt huvud... >.< Ganska dålig bal egentligen men roligt att ha haft en iaf. PS De som står på bilder, står inte i par XD

Varför är det så att när killar bildar större grupper så förvandlas de till irriterande horbockar? Så jäkla onödigt egentligen! Det ända de gör då är att ge förolämpningar till tjejer de inte ens känner! T ex killarna som kom bakom oss på orienteringen idag:
Kille: Luktade det illa här innan ni kom också?
Jag menar, vad FAN hade vi gjort dem? Vill inte dra alla över en kamm men jag får ganska många sånna kommentarer & mina kompisar oxå. Men det är nog jag som har kortast stubin när det gäller skit.

Jag säger som Grynet (X'D): Ta ingen skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback