Flumm!


Roligaste dagen på lovet!! Vi började vid vattnet med att grilla korv (vilket jag & Dennis var mästare på ;)) men sen blev det kallt så vi gick hem till mig & grillade marshmallows (sp?) i min trädgård XD De va skitroligt men jag tror att mina grannar tyckte att vi var lite högljudda. När vi hade ätit upp alla så gick vi in & kollade på Kung Fu Panda (man tröttar aldrig på den). Vi fick dessutom sällskap av en spindel i taket, som inte var så uppskattad =P Jag förstår inte var er hyperenergi kommer ifrån XD Min måste ta pauser då & då (vilket ni förmodligen märkt ^_^)

Tack för bilderna Sonia & Lollo!! <3

Dagens låt som jag aldrig tröttnar på: Hell Song!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Linn

nawwwwww alla söta fyllos!!!:DDDDDDD

2009-07-16 @ 15:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback