School sucks!


Ok, så det här är Peppe - Pepino- den mest komplexa hästen jag någonsin har ridigt & som jag nu ska börja rida i både dressyr & hoppning två gånger i veckan eftersom Annie blev så förtjust i att jag satt kvar när han fick fnatt i skogen i tordags. Anette blev ännu gladare när hon satte up mig på honom på hopplektionen & upptäckte att han inte bråkade mkt (hm hm) alls. Det var länge sen jag satt på en häst som har försökt både bocka & stegra för att få av mig & de va ganska kul.
Skolan började nu i fredags & jag har varit i en deprition sedan dess. Mitt schema krockar med ridningen så jag försöker byta kurstimme men om de inte går måste jag byta ridgrupp & de vill jag verkligen inte eftersom de är människor som jag älskar & har ridit med i flera år nu. Skolan suger...

Kommentarer
Postat av: Ann

Nejmen, ååhh, vilken häftig layout du har :D:D

Postat av: Shululuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

U P P A !



Snälla? :D

2009-09-09 @ 22:04:28
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback