Projektarbete

Holy shit, säger jag bara! Har precis haft inedningen för vårt projektarbete (100 poängs kurs på 10 veckor? Tack så jävla mkt ) och det kommer blir as stressigt. Jag började med mitt i somras men jag har ingen aning om hur långt det kommer bli. Jag har nämligen bestämt mig för att skriva en bok och illustrera till den =D Har skrivit typ 30 A4 på den nu men än så länge ser jag inte något slut så vem vet hur lång den kommer bli >.< Tänker inte illustrera till varje kapitel för då skulle de bli en jäkla massa bilder utan jag tänker göra de som verkligen är viktigt. Sen vet jag inte ifall jag vill att väldigt många människor ska läsa den men men sånt får jag tänka på sen =P Kan alltid hoppas på att Gunnar blir den enda som måste läsa den och så kan jag presentera den för de andra genom en bokredovisning XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback