Hästhelg



Va i stallet igår för att hjälpa några gamla bekanta med intag & äta lite fika ^-^ Slutade med att jag skulle komma idag & rida en av deras hästar som en av dem hatar XD Förstår mig inte på den människan! Den hästen va typ min drömhäst & hon hatar den? Hon vill typ ha en sån där tråkig sak som aldrig hittar på nått bus. Köp en mekanisk häst i sånna fall! Jag red ut med en skitläskig kvinna, hon typ hade ögon som stirrade på en utan att hon märkte det >.<  Hon höll aldrig tyst heller. Hästen kallas iaf Calle är kanske 1,65 m hög, fux med bläs. Otroligt fin men otroligt feg när det gäller ljud, speciellt hundar, & blir 6 år de här året. Så jävla fin!!! Får se om jag kan ta nån bild på honom.

Idag åkte min kusin Madde till Australien för att arbeta på ett hotell till november T.T Kommer sakna henne jätte mycket. Hon är den kusin som jag älskar mest (gillar mindre än hälften av dem XD) & de ska bli så tomt utan henne. Hon hittar säkert nån snygging där nere & så får vi nästan aldrig se henne igen TT_TT

Once you have something, you can lose something

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åååå, Australien!!! :O avis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback