LOV!!!



Jeff Dunham är minst lika rolig utan sina dockor =)

Undra om våra lärare har missuppfattat mening med lov. De verkar vara under intrycket att lovet är ett bra tillfälle att bli hemmaskolad. Vi har hur mkt som helst som de har tänkt ska vara färdigt under den här veckan, hur är de då tänkt att man ska återhämta sig om de bara ger oss ännu mer?! Vi har:
- En uppsats
- Ett prov
- En läxa
- Starta träningsdagbok
Läxan är ingen liten sak heller, vi har ju alltid ett sånt där prov/läxförhör på de där sakerna. De är en ganska lång text ur boken Oliver Twist & så är det typ 20 tvåhundraåriga ord & en massa grammatik >.<

Meeeeen sånt ska man inte tänka på första dagen på lovet eller hur. Tänk posetivt... vad nu de e? Har inte riktigt fått in den där optemistiska knycken.

Nu ska vi se, vad hände egentligen den här veckan som kan va intressant att veta? Vi har flyttat över allt till K-huset nu iaf, vi har fått Janne (sp?) som fulltidslärare eftersom Myran typ hatar oss & bestämde sig för att dra. Inte för att jag klagar, man kan inte lära sig att leva sunt av någon som själv ser ut som en köttbulle. Ingen bra förebild direkt. Janne är lite pervers, känns det som iaf, men han är mer seriös så man känner att man verkligen har idrottat efter lektionen.
Red en ny häst igår på dressyrlektionen (Erika i dressyrspecialen har snott Viriato nu) & han va jättejobbigt! Han kan, de vet man, men han vägrar typ lyssna på skänkeln om man tar det minsta i munnen. Man får typ bromsa & ställa med sätet istället för handen, som ska vara långt fram med lösa tyglar. Han blev finare sen när jag fick in knycken & Annie (ridläraren) sa att de va en stor tummen upp, men jag vet inte om jag tyckte de va så roligt...
Hade tänkt att gå omkring i PJ's hela dagen eftersom jag inte har gjort de på typ 3 veckor men jag känner mig redan lite uttråkad. Kanske borde börja läsa Brisingr, har tänkt göra det ett tag nu men varit lite lat & läst på quizilla istället. Jaja, vi får se hur de blir, Trevligt lov allesammans! <3

*It's cute you think I'm listening ^_^ 

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: ja edward va usful u den videon xD

Postat av: LoL

Äntligen uppar hooon xD

2009-02-21 @ 20:31:09
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback