Moving AGAIN!


Kommer ni ihåg? =D DBA <3

Jobbig dag. Esteterna flyttar till en annan byggnad pga att hotell människorna vill ha tillbaka sina lokaler (vad hade dem tänkt att göra med dem egentligen? De kan ju inte direkt laga mat i dem!). Sen så har skolan självklart inga pengar till att anlita snubbar att hantera flytten (& byggarna vil inte hjälpa till) så de är vi som får göra det. Tjejer må vara smartare än de flesta killar men när det gäller muskler måste jag nästan viffta med den vita flaggan. 3 klasser med nästan bara tjejer ska flytta över all färg & alla papper, vilket inte väger som bomull direkt, & hur är det tänkt att vi ska få över tryckmaskinen egentligen? Den är ju typ från 1800-talet! (sarkastisk). Jag som hade tänkt att nästa gång jag skulle hjälpa till med en flytt så skulle de vara min egen. Har redan flyttat 3 gånger under de senaste 3 åren & de är så jäkla jobbigt.

Ni som skulle ha haft bild men som inte kom: Ni är såna jäkla slöhögar! Ni gjorde det jätte jobbigt för oss andra!

Dagens låt:
Rise against: Everchanging (acoustic)
 

Kommentarer
Postat av: LoL

Oh my fucking GOOOOD! TRYCKMASKINEN!!! >< xD hahahah OMG!

Postat av: DEo

OMG DBA!!!!!!! <333333333333333333333333 =DDDDDDDDDDD

2009-02-17 @ 14:57:02
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback