Söndag



ÄÄÄÄÄlskar ögonen!!!!

Läste en jätte bra fanfic om Jasper Hale från Twilight igår (den är inte färdig skriven ännu). Den utspelas såklart i Forks men i den här så kommer de en ny karaktär in i bilden, några månader innan Bella gör de. Huvudpersonen (aka, den nya karaktären) heter Blossom & är en föredetta vakt från Volturi i Italien. Den är jätte bra skriven & de känns verkligen som att de är samma karaktärer ur boken utan att ändra på deras personlighet. Jasper är egentligen inte min favorit om man säger så, men när man läser den här så börjar man tycka om honom XD
Här är storyn ifall ni vill läsa den:
Perfect Hunters

Är det bara jag som blev besviken när ni vaknade & såg snöstormen utanför fönstret? De sa visserligen att de skulle komma snö idag... men metrologerna har ju nästan alltid fel!!! Tur att jag & mamma städade till kaninerna igår när de va fint väder, annars skulle de nog vara lite kallt & ofräsht där ute nu. Idag gör jag typ ingenting heller men de stod mellan att vara hemma eller att shoppa, jag valde att stanna hemma. Shoppade typ 5 tröjor minst förra helgen så jag behöver inte de på ett tag. Ett par nya jeans skulle visserligen vara trevligt & några nya manga men jeans hittar man bara bra på CheapMonday (dit orkar jag inte åka idag) & manga är inte direkt något måste att köpa eftersom jag kan läsa det gratis på datorn. De enda jag behöver köpa är de som jag bara vill ha för att ha =P

Så vad gör man egentligen när man inte kan gå utanför huset pga en snöstorm?
Jo, man sitter i soffan eller framför datorn som den typiska tonåringen är skapt för ( XD ). Har redan sett på 2 filmer idag så jag tänkte sitta framför datorn lite idag igen. Igår va de nästan läskigt hur tiden gick. Ena sekunden satte jag mig vid datorn & började läsa vid 2 tiden & nästa sekund så är klockan halv 8! WTF?! Tänker jag & gnuggar mig i ögonen för att se så att de inte är fyrkantiga (vilket de som tur va inte hade blivit, de va bara väldigt trötta). Sedan stänger jag av datorn & tar en lång dusch, vilket piggade upp hjärnan lite & sen tog jag något att äta. Tyvärr måste jag meddela att jag ofta tänker mer med magen än med huvudet, så bara tanken på att missa en måltid här hemma är ganska bisarr. I skolan hoppar jag ibland över lunch & jag äter ganska sällan frukost, men middag? De är liksom något som hjärnan/magen aldrig har missat. Men men, de finns en första gång för allt =)

Traffic rapport:
-It's 8 o'clock in the morning, there's alot of people outside what's going on?
-It's 8 o'clock in the morning!! Everyone left their house at the same damn time!! Back to you!
Call me back at 16:30, it's the same thing! Only, guess what?, they're going the other way!

Quote: Peanut
Hahahahaha!! XD

Zombie: The Cranberries

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiihooo! Hon har uppat!! XD

2009-02-22 @ 17:02:47
Postat av: ♪♪Andrea♪♪

jaaaaa!!!!!! hata snö!!!!!!!!!!!!

Postat av: Anonym

Well, I have been thinking long and hard about this.First of all I never meant to scare you last week. Dont puke or get angry now, but I just want to say that I have never meet someone like you that can make my heart beat like crazy. You are everyting to me and i promise if you want to be with me, than im yours. I now that I look a bit pale and is very quiet. That dosent mean that Im not trying to come up with something to say. Wahtever you do dont be afraid of me. I would never hurt you. I dont force you to like me. Just to respect me. I would respect you. Wathever your decision is just let me know. Dont get angry... I really miss you... I want go away from you if try to talk to me... /the loner or "s" you know who I am. One last Thing: You can tell me what you think of me.. Dont say it behaind my back...

2009-02-23 @ 10:08:07
Postat av: LoL

Sv: Hahaha, har du GLÖMT matteboken i skolan?!?!? :O Fast du kan ju iofs redan allt.... men ÄNDÅ!! hihi ,D

2009-02-23 @ 16:03:13
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Madelene

Naaw ^^

2009-02-25 @ 01:20:52
URL: http://madlines.blogg.se/
Postat av: Joss

Ohmy..Haha.

2009-02-25 @ 01:23:26
URL: http://strahls.blogg.se/
Postat av: Sonia

Tittut, gissa vem jag är. ^__^

Hihi. Nejmen...



Holy bananas, jag tycker synd om dig.

2009-02-25 @ 14:06:18
URL: http://sonias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback