We are the monsters! ^_^



Hopplektionen igår va jätterolig! Vetra va pigg & lyssnade bra & dessutom va vi bara 5 stycken som va där så vi fick hoppa väldigt mycket <3
Bilderna blev lite konstiga dock. Det ser ut som att jag sitter ner XD

Va på jättedåligt humör på förmiddagen, kunde inte hitta 2 av mina läxor så jag fick ett litet hysterianfall men sen tog jag en långpromenad i det fina vädret & då blev allt bättre igen. Jag lyckade skriva min svenska uppsatts men Louise kommer kanske inte gilla den eftersom hon hatar min svenska XD
Lollo & Deo lyckades övertyga mig till att åka upp till stan på en fika ikväll så jag ska dra om nån timme. Fattar inte vad poängen är egentligen med att åka hela vägen upp till stan kl 8 på kvällen bara för att ta en fika på donken. De finns ju hundratals som är mkt närmare. Men de kan vara roligt att flumma lite med dem innan man går & lägger sig.

- What the hell is up with your hair?
- They say it makes me look hip! 
- I think it makes you look homeless.

Dagens låt: Monsters

Kommentarer
Postat av: ♪♪Andrea♪♪

YEEES! =D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback