All talk and no action



Friluftsdag idag men jag har min grej är inte förrän ikväll så jag sitter & drar mig hela dagen ^-^ Va dock tvungen att kolla in svenska anteckningarna en stund, vi har prov imorgon. Jobbigt många namn men jag tror jag kan dem, problemet kan bli att stava dem XD Tex: vem kom upp med namnet "Ginnungagap"? WTF! Helt omöjligt att riktigt printa in i hjärnan >.<

Har lite sällskap av brorsan här hemma. Han har varit dålig & igår & i förrgår hade han skithög feber. Kändes som att sitta vid en brasa i soffan, bokstavligt. Han är bättre nu men han fick stanna hemma en dag till... vilket han inte verkade behöva XD Han är typ yberpigg & springer omkring & sjunger för full hals -_-'  Sick my ass.

Äntligen har vi en bil igen! Har levt på hyrebilar hela vintern pga att vårt lilla skrälle bestämde sig för att ta en semester + att det va nått jävla gäng som bröt sig in i den & förstörde ett fönster, dumma vandalister. Skaffa er ett liv!
Den nya bilen är ganska mkt mindre men den verkar trevlig & har den där "nya bil lukten" kvar även om den är från 2001 tror jag. Vår förra bil va lika gammal som jag XD Jag åker buss nästan överallt men de känns bra att man inte alltid behöver göra det, eller behöver be nån annan skjussa hem en på kvällen. Den här bilen är oxå lite lättare att köra för en liten rookie som jag >.< Istället för den andra tunga saaben.

En dag kvar innan de blir frilagda veckor ^-^

Kommentarer
Postat av: Lollo

Men Sandra lilla, du har väl inte körkort heller!! ?!? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback