Hepp, hepp!

Fick ett nytt par med linser igår, men pga min förkylning får jag ändå inte ta på mig dem T.T Hatar att va blind! Anyway, har alla lagt märke till min nya layout? Som ni märkte igår hade jag väldigt tråkigt så jag bestämde mig för att ta bort snön själv eftersom naturen vägrar göra det ^-^ Tror jag prövade säkert 5 olika layouts innan jag blev ganska nöjd. De va faktiskt ganska roligt att prova runt lite grann, ungefär som att prova kläder i affären, utan att behöva betala för att få dem sen =P 

Hyrde "Wanted" igår & den va ungefär som jag hade tänkt mig, förrutom att huvudpersonen va så otroligt patetisk under den första bilturen >.< Varför kunde han inte bara hålla klaffen? Ska kolla på Walle senare idag, älskar den filmen =P Jag har nått för datagjorda/animerade filmer (duh!) tycker att dem är så himla bra! Ville hyra den där "Rymdschimpans filmen" oxå men de fick jag inte för mamma -_-' Självklart gillar jag action & komedi oxå men inte lika mkt ;)
Men sånna där töntiga tjejfilmer (tex: High school musical, Bring it on etc.) tål jag dock inte. Kan va roligt att kolla på bara för att mobba alla IQ befriade människor, but that's about it. 

Brorsan & farsan ska på fika hos någon kusin (kommer inte ihåg vilken XD) om nån timme men jag tror inte jag följer med, jag va ju snäll & följde med på brorsans 3:e födelsedags fika på en vecka för 2 veckor sen, så jag tror jag skiter i den här. Det är inte som att nån kommer sakna mig precis. 

Silenced

Just a couple of words
not allowed to leave the mind.

Just a silenced pain
to which the knowledge would be mine.

Just a couple of words
which are silenced before spoken.

Just a couple of troubles that
noone notices leaves me broken.

Just a couple of words that
are put down because I care.

Just a trickle of tears
that are held back 'til no longer there.

Just a couple of words that
matter to me, but to others do not.

Just a couple of feelings,
left untended, destined to rot.

Just a couple of words,
words someday I wish to say.

Just a couple of fears
I'd like to lose along the way.

  

Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: tack<3:D! Smygg design ,D!



FÖR VARM?!? I SVERIGE? Den är alldeles för KALL ju :(!!

Postat av: Andrea

hästar e lääääskiga ^^)

skit snyggt design jue!! =DDDD

2009-01-26 @ 15:25:00
URL: http://mylifeismusik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback